divendres, 1 d’abril del 2011

Somiatruites: Què boig l'Albert Pla!



I és que si vols passar una estona entretinguda, riure de coses tan petites com una simple rima, l'Albert Pla és el teu cantant. Bé, jo crec que, a més de cantant, aquest home és un gran actor. Les seves estranyes cançons són el seu Currículum Vitae (que algú va posar molt de moda fa unes setmanes). Cançons que, aquesta vegada, van acompanyades d'un piano com el del Pascal Comelade i d'una escenografia i uns artistes que acompanyen el seu instrument amb una mica d'humor.
Reconeix-ho que aquella hora i mitja de Somiatruites vaig riure molt, des del primer moment i us recoman-ho sincerament aquesta obra de teatre-musical que l'Albert Pla s'ha tret de la màniga.

3 comentaris:

  1. adjunta-hi el meu article no? jajaja o no et va agradar?

    ResponElimina
  2. Amic Gonzalez, et segueixo! També tinc un bloc, i no pensava amb el teu! Aviam si pu sovintejar força per aquí! Et convido a venir al meu també!

    Quant aquesta entrada teva de l'Albert Pla, tota la raó, bon cantant i sobretot, bon ACTOR!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Amic Urri! En breu miraré el teu bloc. Celebro que t'agradi el meu bloc.

    Moltes gràcies

    ResponElimina