dijous, 14 d’abril del 2011

Els joves no som els raros!


En època d'exàmens, em toca anar a la biblioteca. En la meva zona n'hi ha tres que jo conegui: la de l'institut, la de la FUB i la de l'UPC Vaig visitar-les totes tres i no vaig trobar una sola taula lliure. Vaig anar als bars més propers i només es sentia el soroll de les fulles en passar. Uns dies més tard, vaig llegir en un diari una entrevista a una noia "blocaire" de tan sols 20 anys. Aquell dia em vaig endinsar en la literatura per Internet, vaig cercar fòrums, blocs, n'hi havia milers de blocs i comentaris de joves amants de la literatura. Crec recordar, que un altre dia tot passejant per Barcelona vaig entrar al FNAC, aquell dia no sé si va ser especial però el FNAC del Triangle estava ple de joves en les seccions de llibreria... Tots aquests són exemples de joves compromesos en la cultura, en l'estudi, en el coneixement... Tots aquests són joves que arribarà un dia que tindran un futur molt millor, que veuran complerts els seus somnis d'un bon lloc de treball.. Tots aquests no són els joves que visiten Salou i embruten la imatge dels joves. Són molts més els que es preocupen per la societat, es preocupen pel seu futur, pel seu coneixement i deixen de banda l'incivisme. Tots aquests són els joves que no són raros! Són la realitat d'aquesta societat.



Aquest matí, en sortir de classe, m'estava llegint El Periodico quan he vist l'article d'en Joan Barril. La ciutat dels nens perduts Molt recomanable!

1 comentari: