dimecres, 26 de gener del 2011

Una vaga encoberta que té conseqüències

Ahir dimarts tenia un examen. Em vaig llevar a les 6 del matí per poder estudiar, arreglar-me i anar a l’estació. Volia agafar el tren de les 7:24 per poder anar a la universitat a quarts de nou. Tenia l’exàmen a les nou del matí. Un cop dins del tren de les 7:24, el megàfon va sonar. Ens feien canviar de tren perquè aquell no sortia fins les 8 i marxar amb el tren de les 7.40. Tothom va sortir del tren en massa i vam travessar les vies. Vaig arribar sense poder repassar minuts abans d’iniciar l’exàmen. Al tornar, no vam tenir problemes. Per sort, un dels trens que anava amb retard va aturar-se just quan acabava d’arribar a l’estació.
Avui havia de parlar amb el professor que va corregir un examen que havia fet la setmana anterior. Aquest, només tenia una hora disponible per fer les consultes de l’exàmen. Però, en arribar a l’estació després de passar fred pel camí, m’han informat que havia d’esperar més d’una hora degut al retard del tren. Amb això, no he pogut visitar el professor i, per tant, l’assignatura em trontolla. Aquesta és la història d’una alumna de la universitat que ha patit la vaga de trens més directament. Una vaga que, com a ella, perjudica a milers de persones que no han pogut anar a treballar a l’hora i que no han pogut assistir a l’universitat perquè aquesta vaga encoberta dels treballadors de RENFE. Amb tot, ella pensa que és un dret el fer vaga però mai agrada no haver de fer allò que vols fer per culpa d’un tercer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada