dimarts, 2 de novembre del 2010

La red social

Ahir al vespre vaig estar mirant la pel·lícula La red social. Una de les intrigues que tenia el film era saber com hauria respòs el guionista de la mítica sèrie de televisió El Ala Oeste de La Casa Blanca (The West Wing). El guionista, Aaron Sorkin, ha fet una feina molt bona en aquesta pel·lícula. I és que la podríem catalogar com una típica pel·lícula comercial en la que un noi ric perd a les seves amistats i, en canvi, trobem una riquesa molt més gran de vocabulari, de diàlegs i personatges. Per tant, podríem dir que és una versió més ben acabada de les típiques americanes de rics i pobres.
Personalment, la vaig trobar molt interessant i molt lúdica a la vegada, es va fer amena i vaig aprendre una mica més de la vida d'aquest jove que, amb tan sols un ordinador i un cervell molt més desenvolupat que el de la resta, va poder fer-se amb el domini del món mitjançant una pàgina web anomenada Facebook.

Aprofito per recomanar-vos aquesta pàgina web. I és que l'altre dia a La Vanguardia venia un reportatge d'uns joves empresaris que havien desenvolupat una pàgina web en la que podies descarregar pel·lícules a costos simbòlics com poden ser 2 euros. La veritat que em va recordar ràpidament al meu "estimat" Spotify que tantes alegries em dóna i que tantes músiques pots trobar. La pàgina web encara té poques pel·lícules però te molta riquesa de curtmetratges (gratuïts) i pel·lícules molt bones. Molt recomanable registrar-se, té molt futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada